החניון במתחם בצלאל הכולל 600 מקומות חניה ייפתח לציבור בתחילת 2018

תופעת סגירת החניונים במרכז ת"א מורגשת מאוד בשנים האחרונות, במקום חניונים נבנים פרויקטים יוקרתיים.

 

בקרוב ייפתח לציבור הרחב חניון חדש במתחם בצלאל, מתחת לפרויקט בצלאל של החברות קרסו נדלן וצמח המרמן ובשיתוף עם עיריית ת"א.

 

 

החניון ממוקם במתחם הרחובות בית לחם, מכבי וטשרניחובסקי והוא כולל כ- 600 חניות, מתוכן כ – 330 חניות מיועדות לשימוש הציבור והיתר חניות פרטיות לדיירי המתחם.

 

חניון בצלאל ינוהל ע"י החברות היזמיות של הפרויקט ותעריפי החנייה טרם נקבעו סופית, אך צפויים להיות דומים לתעריפים המקובלים בחניונים אחרים באזור.

דיירי הסביבה יוכלו לרכוש מנויים בהנחות משתנות ע"פ הגדרת זכאות אותה תקבע העירייה.

 

 

ירון צוברי, סמנכ"ל השיווק בחברת קרסו נדל"ן "לחניון החדש יש משמעות חשובה הן לתושבי השכונה והן לרוכשי הדירות בפרויקט והשוכרים בשטח המסחרי בפרויקט.

תושבי ת"א ואורחיהם מתמודדים עם מצוקת חניה קשה בכל שעות היממה ולעיתים קרובות צריכים להסתובב זמן רב בניסיון לאתר מקום חניה. החניון יפתור בעיה זו לתושבי אזור והפרויקט.

החניון היווה גורם חשוב בהצלחה של מכירת הדירות בפרויקט בצלאל והשכרת שטחי המסחר במתחם, כאשר באי השטח המסחרי יוכלו ליהנות מחניה קרובה וזמינה".

 

 

 

לפני מספר שנים, החניון שהיה ברחוב מכבי ניסגר לטובת בניית הפרויקט. בניגוד לפרויקטים רבים שפשוט מעלימים חניונים קיימים, יזמי הפרויקט במתחם בצלאל בחרו להקים חניון הכולל יותר מקומות חניה עבור הציבור ממה שכלל החניון הישן.

 

פרויקט בצלאל כולל שני בניינים בני 7 ו -8 קומות הכוללים 154 יח"ד. הבניין הראשון בפרויקט צפוי להתאכלס בקרוב.

 

 

 

עוד כולל המתחם כ – 2,200 מ"ר של שטחי מסחר, שעד כה הושכרו מתוכם כ – 1,400 מ"ר ביניהם: מרפאת שיניים של רשת מכבי דנט אשר תשתרע על שטח של כ – 600 מ"ר. סניף של רשת סופרפארם בשטח של כ – 400 מ"ר, מסעדה חדשה בשטח של כ – 200 מ"ר וחנות נוחות. מו"מ נוספים מתנהלים בימים אלו עם עסקים נוספים, בהם מסעדות ובתי קפה.

 

לאחרונה נמכר הפנטהאוז לדוגמא, אשר משתרע על פני שטח של 126 מ"ר בתוספת של מרפסת בשטח של 70 מ"ר, עם הריהוט שהוצג לדוגמא,  בכ – 11 מיליון שקל.

 

גם הרחובות הסמוכים לפרויקט בצלאל, עוברים בשנים האחרונות תהליך של התחדשות, שהחל בעקבות ההכרזה של מתחם העיר הלבנה ע"י אונסק"ו, כאתר מורשת עולמי.

במסגרת זאת נערך בין היתר שיפוץ ושימור של כיכר ביאליק וגן מאיר ורחוב שינקין עברו אף הם מתיחת פנים מקיפה.

 

השלמה של פרויקט בצלאל תתרום ללא ספק באופן משמעותי למגמת ההתחדשות העירונית בלב העיר.